Wij versturen naar Nederland en België. Neem contact op voor de mogelijkheden als je in een ander land woont.
De verzendkosten zijn gratis binnen Nederland, en België en Duitsland vanaf €50.
Onder €50 naar BE & DE kost het €4,95.
Na je bestelling ontvang je per e-mail een track&trace code van PostNL.
Stuur zo snel mogelijk een mail naar klantenservice@sheppr.nl met jouw vraag. Zolang de bestelling nog niet verwerkt is kunnen wij het nog aanpassen.
Je kunt producten tot 30 dagen na ontvangst retour sturen. Vanwege hygiëne is het niet mogelijk om de borstkolf te retourneren.
Voor het aanmelden van je retour kun je ons mailen op klantenservice@sheppr.nl. Vermeld in de mail het bestelnummer. Vervolgens ontvang je van ons een retourlabel.
Na ontvangst van je retour zullen wij binnen 7 werkdagen het retourbedrag terugstorten op je rekening.
Voor 23:59 uur besteld is morgen in huis! We leveren alleen niet op zondag.
VEELGESTELDE VRAGEN
FLESSENWARMER
Lekkages worden vaak veroorzaakt door de siliconen ringen in de flessenwarmer of de adapter. Om dit op te lossen, controleer je het volgende:
Gebruik je een adapter? Zorg ervoor dat de siliconen ring in de flessenwarmer in "U"-vorm is geplaatst. Check ook of de siliconen ring in de adapter aanwezig is.
Geen adapter? Het gebruik zonder adapter kan per fles verschillen. Raadpleeg pagina 6 van de handleiding voor specifieke instructies en compatibiliteit van je fles met de flessenwarmer.
Gebruik je de Hegen adapter? Bevestig eerst de adapter op de flessenwarmer en plaats vervolgens de fles op de warmer om lekkage te voorkomen.
De mamafeel is een nieuw model fles van Difrax en helaas past deze nog niet op onze flessenwarmer.
Helaas passen deze nog niet op onze flessenwarmer.
Afhankelijk van de intensiteit van het gebruik adviseren wij de warmer eens per maand te ontkalken met witte azijn en water (Gebruik geen andere middelen).
Je kunt de warmer gedurende 30 min verwarmen om te ontkalken. Verder is de siliconen ring uitneembaar en kan gereinigd worden. Na het uitnemen van de siliconen ring is het stalen gedeelte goed reinigen. Dit kan door de flessenwarmer schuin te houden en alleen het stalen gedeelte onder de kraan af te wassen.
Zorg ervoor dat de stofkap van de oplaadaansluiting goed dicht zit en houd niet de hele flessenwarmer onder de kraan. Daarnaast is het van belang de warmer te drogen na elk gebruik. De warmer kan niet onder gedompeld worden in water.
Veelgestelde vragen
Babyfoon
Controleer of de ruis- en volgdetectie aanstaat in de app. Daarnaast is het belangrijk dat je ook in de instellingen van je telefoon toegang hebt gegeven voor het ontvangen van meldingen van de app.
Als de babyfoon geen verbinding maakt, kun je de volgende stappen volgen om het probleem op te lossen:
1. Reset de babyfoon: Draai het beweegbare cameragedeelte voorzichtig naar boven.
2. Verwijder de app: Verwijder de bijbehorende app van je telefoon.
3. Download de app opnieuw: Download de app opnieuw uit de App store of Google Play Store en log in met je account.
4. Koppel de babyfoon opnieuw: Volg de stappen in de handleiding of app om de babyfoon opnieuw te verbinden met je netwerk en apparaat. Als het probleem blijft bestaan, controleer dan of je netwerk goed werkt of neem contact op met onze klantenservice voor verdere assistentie.